Ana Sayfa
Duyurular
7417 Sayılı Af Kanunundan Yararlanmak Üzere Başvuruda Bulunan Öğrencilerin Dikkatine

7417 SAYILI AF KANUNUNDAN YARARLANMAK ÜZERE BAŞVURUDA BULUNAN ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE

BAHAR DÖNEMİNDE BAŞLAMAK ÜZERE 7417 SAYILI AF KANUNUNDAN YARARLANMAK İÇİN BAŞVURUDA BULUNAN ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE

 

05.07.2022 tarihli ve 31887 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren 7417 sayılı Devlet Memurları Kanunu İle Bazı Kanunlarda ve 375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun’un 35’nci maddesi ile 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanununa eklenen geçici 83. Maddesi uyarınca,   af kanunundan yararlanmak üzere enstitümüze başvuruda bulunanların öğrenciliğe intibak işlemleri;  01.09.2022 tarih ve 629-1 sayılı Senato kararı ile belirlenen "SAÜ 7417 Sayılı Kanunun 35’nci Maddesine Göre Aftan Yararlanacakların  Lisansüstü Eğitim-Öğretime İntibak Sürecinde Uygulanacak Usul Ve Esaslar" uyarınca 22.11.2022 tarih ve 997 sayılı Enstitü Yönetim Kurulu kararımız ile yapılmış olup, ekli dosyada af kararları sunulmuştur. 

2022-2023 Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı derse yazılma işlemleri 06-07-08 Şubat 2023 tarihleri arasında SABİS (https://sabis.sakarya.edu.tr) Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılacaktır. 

SABİS ne aşağıdaki tabloyu dikkate alarak giriş yapabilirsiniz.

Örnek SABİS Giriş İşlemi

Öğrenci Numarası

Kullanıcı Adı

Şifre

Y216046001

2160Y46001

Y216046001

Y216046001

İlk girişte T.C. Kimlik No

 

Kayıt Hakkı Kazanıp Kayıt Yaptırmadı: İfadesi yer alan öğrencilerin Lisans Diploma, Mezuniyet Not Durum Belgesi, ALES Belgesi, Nüfus Cüzdan Belgesi, 1 Adet fotoğrafını tarayarak sbe@sakarya.edu.tr adresine elektronik posta yoluyla iletmeleri gerekmektedir.

Askerlik sevk tehiri başvurusunda bulunmak isteyen öğrencilerimiz; derse yazılma işlemlerini 06-07-08 Şubat 2023 tarihleri arasında yaptıktan sonra Askerlik Sevk tehir taleplerini sbe@sakarya.edu.tr elektronik posta adresine, ekte yer alan “Askerlik İşlemleri Beyanı ve Başvuru Formu” nu düzenleyerek göndermeleri gerekmektedir. Sevk tehiri talebinde bulunmayan öğrencilerimiz adına herhangi bir tehir talebi yapılmamaktadır. 

Öğrenci kimlik kartı taleplerinizi dönem başladıktan sonra (13 Şubat 2023) enstitümüze gelerek yapmanız gerekmektedir.

NOT-2: BAŞVURU YAPAN ÖĞRENCİLERİMİZİN SABİS ÖĞRENCİ OTOMASYON SİSTEMİ 06 OCAK 2023 TARİHİ İTİBARİYLE AKTİF OLACAKTIR