05.07.2022 tarihli ve 31887 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren 7417 sayılı Devlet Memurları Kanunu İle Bazı Kanunlarda ve 375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun’un 35’nci maddesi ile 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanununa eklenen geçici 83. Maddesi uyarınca, af kanunundan yararlanmak üzere enstitümüze başvuruda bulunanların öğrenciliğe intibak işlemleri; 01.09.2022 tarih ve 629-1 sayılı Senato kararı ile belirlenen "SAÜ 7417 Sayılı Kanunun 35’nci Maddesine Göre Aftan Yararlanacakların Lisansüstü Eğitim-Öğretime İntibak Sürecinde Uygulanacak Usul Ve Esaslar" uyarınca 20.09.2022 tarih ve 988 sayılı Enstitü Yönetim Kurulu kararımız ile yapılmış olup, ekli dosyada af kararları sunulmuştur.
2022-2023 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı kayıt yenileme işlemleri 05-06-07 Ekim 2022 tarihleri arasında SABİS (https://sabis.sakarya.edu.tr) Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılacaktır. Kayıt yenileme duyurusu için tıklayınız
Derse yazılma işlemlerinizi yaparken ekte sunulan AÇILAN-AÇILMAYAN DERSLER listesini kontrol ederek, belirtilen AÇILAN DERSLER içinden SABİS sistemi üzerinden derse yazılma işleminizi yapmanız gerekmektedir.
SABİS ne aşağıdaki tabloyu dikkate alarak giriş yapabilirsiniz.
Örnek SABİS Giriş İşlemi | ||
Öğrenci Numarası | Kullanıcı Adı | Şifre |
Y216046001 2160Y46001 | Y216046001 Y216046001 | İlk girişte T.C. Kimlik No |
İlan edilen af kararlarında;
Danışman belirleme: İfadesi yer alan öğrencilere anabilim dalı başkanı geçici olarak atanmıştır. Danışman atama işlemleri enstitü tarafından gerçekleştirilecektir.
Tez konusu belirleme: İfadesi yer alan öğrencilerin, SABİS Öğrenci Bilgi Sistemi Üzerinden yapmaları gerekmektedir. Tez önerisi bilgilendirme rehberi için tıklayınız
Kesin kayıt evraklarını göndermelidir: İfadesi yer alan öğrencilerin Lisans Diploma, Mezuniyet Not Durum Belgesi, ALES Belgesi, Nüfus Cüzdan Belgesi, 1 Adet fotoğrafını tarayarak sbe@sakarya.edu.tr adresine elektronik posta yoluyla iletmeleri gerekmektedir.
Öğrenciliğe intibakı yapılan öğrencilerimizin derse yazılma işlemlerini 05-06-07 Ekim 2022 tarihleri arasında yaptıktan sonra Askerlik Sevk tehir taleplerini sbe@sakarya.edu.tr elektronik posta adresine ekte yer alan “Askerlik İşlemleri Beyanı ve Başvuru Formu” nu düzenleyerek göndermeleri gerekmektedir.
Öğrenci kimlik kartı taleplerinin enstitümüze gelerek yapılması gerekmektedir.
NOT: Bu listede 30 Eylül 2022 saat 23:59’dan sonra e-posta yolu ile af başvurusunda bulunan öğrenciler yer almamatadır.
01 Ekim 2022 saat 00:00'dan sonra başvuruda bulunan öğrencilerin Af Başvuruları BAHAR döneminde başlayacakları şekilde işleme alınacak olup, bu öğrencilerin Af Başvuru Sonuçları 08.11.2022 tarihinde web sayfamızda yayınlanacaktır.